fbpx
Keresés
Close this search box.

hatékony üzleti stratégia:
a kiszervezés

Az online térben való jelenlét nélkül ma már nehéz versenyben maradni. Az online marketinges feladatok kiszervezése kulcsfontosságú lehet  vállalkozásod sikerében.

Az online marketing naprakész tudást és időt igényel, ideértve a tartalom létrehozását, a közösségi média kezelését, a kampányok menedzselését stb. A külsős szakemberek alkalmazása lehetővé teszi számodra, hogy más kulcsfontosságú területekre összpontosítsd figyelmed.

Miért éri meg kiszervezni az online marketing feladatokat?

Alvállalkozók bevonása pénzügyileg sokkal gazdaságosabb lehet, mint egy teljes munkaidős alkalmazott, mivel nincs szükség irodai helyiség fenntartására és egyéb infrastruktúrára, nem kell szabadságot, táppénzt fizetni, az alvállalkozónak konkrétan meghatározott, elvégzett feladatokért fizetsz.

Ez a fajta rugalmasság és költséghatékonyság kiválóan segíti a kis- és középvállalkozások működését. 

A feladatok kiszervezésével  nemcsak saját kapacitásodat, de az alvállalkozók szakértelmével is megtöbbszörözheted erőforrásaidat.

Az online marketing egy rendkívül dinamikus és gyorsan változó terület. A legfrissebb trendek és technikák megértése és alkalmazása időigényes és megköveteli a folyamatos fejlődést.

A kiszervezés lehetővé teszi, hogy olyan szakemberek foglalkozzanak az online marketinggel és a webes fejlesztési feladatokkal, akik naprakészek és tapasztaltak az adott területen.

Melyek azok a feladatok, amelyeket érdemes kiszervezni?

Az online marketing feladatok kiszervezése nem csak egy egyszeri esemény, hanem egy folyamatos, eredményes együttműködés. 

A cégvezetőként nyitottnak kell lenned a visszajelzésekre és tapasztalatokat szerezni az online marketing feladatok delegálásának területén. 

Az így kialakított hatékony delegálási gyakorlat óriási lendületet adhat céged növekedéséhez és sikeréhez.  Olvasd el blogbejegyzésemet A sikeres delegálás lépései, hibák amelyeket érdemes elkerülni témában. 

A következő feladatokkal érdemes szakértő alvállalkozókat megbízni:

Keresőoptimalizálás (SEO):

Az organikus keresési eredményekben való megjelenés elengedhetetlen a láthatóság és az online jelenlét szempontjából. A SEO szakértők képesek optimalizálni a weboldalakat és tartalmakat annak érdekében, hogy a célcsoport könnyen megtalálhassa a vállalkozást. 

Tartalommarketing:

A releváns és minőségi tartalmak létrehozása és terjesztése kulcsfontosságú az online jelenlét szempontjából. Ez lehet blogbejegyzés, letölthető e-book, videókészítés, infografika vagy más formában megjelenő tartalom. Ezekben én is tudok neked segíteni, kattints a linkre: https://www.uzletisikertamogatas.hu/referenciak/

Grafikai munkák:

Egységes arculat kialakítása, névjegykártyák, meghívók, kuponok, ajándékkártyák, egyedi prezentáció, social media grafiák – posztok, borítóképek, sztorik, grafikák hirdetési kampányokhoz, bannerek. Kattints a linkre: https://www.uzletisikertamogatas.hu/szolgaltatasok/

Weboldal frissítése és karbantartása:

Új tartalmak feltöltése (blogbejegyzések, termékleírások stb.), új oldalak létrehozása, biztonsági mentések, tárhely felügyelet, bővítmények frissítése.

Modern, marketingszemléletű weboldal készítése/ jelenlegi honlapod megújítása

Az emberek egyre inkább mobil eszközöket használnak a webböngészéshez. A reszponzív felület biztosítja, hogy a látogatók könnyen és kényelmesen hozzáférjenek a weboldal tartalmához, akár a telefonjukon vagy táblagépükön keresztül is. Ez kényelmes és biztosítja azt a   felhasználói élményt, ami alapvető fontosságú az online jelenlét és siker szempontjából. Referenciamunkáimat itt tudod megnézni: https://www.uzletisikertamogatas.hu/weboldalak/

Landing oldalak létrehozása az egyes kampányokhoz:

Feliratkoztató oldal, e-book letöltés oldal e-mail címlista építéshez, értékesítői termékbemutató oldal stb., ügyfélszerző űrlapkitöltő oldal.

Keresőmarketing (SEM):

A fizetett hirdetések, mint például a Google Ads vagy a Facebook hirdetések kiemelkedő lehetőséget nyújtanak a célzott közönség elérésére. Az SEM szakértők hatékonyan kezelik ezeket a kampányokat, maximalizálva a hirdetési kiadásokat és növelve a konverziókat.

Social media felületek létrehozása és tartalom:

A közösségi média platformok jelentős szerepet játszanak a márkaépítésben, az ügyfélkapcsolatokban és az értékesítésben. Szakértők segítségével a vállalkozás hatékonyan kommunikálhat és következetesen jelen lehet a különböző közösségi csatornákon. Nézd meg néhány referenciamunkámat: https://www.uzletisikertamogatas.hu/referenciak/

mobilbarát weboldal létrehozása:

Az emberek leginkább mobil eszközöket használnak a webböngészéshez. A reszponzív felület biztosítja, hogy a látogatók könnyen és kényelmesen hozzáférjenek a weboldal tartalmához akár a telefonjukon vagy táblagépükön keresztül is, ami alapvető fontosságú az online jelenlét és siker szempontjából.